INFOTECH Mobil - Förbättra ditt företags produktivitet med INFOTECH Mobil
INFOTECH Mobile är en mobilapp som hjälper dig att hantera dina anställda, deras närvaro och ledighetsansökningar genom att integrera din smartphone med företagets HR-programvara. HR-programvaran ansluter till din anställdas telefon, vilket gör att du kan kontrollera deras närvaro- och ledighetsstatus och få tillgång till deras lönespecifikationer, bland andra funktioner.
Denna app förbättrar inte bara ditt företags produktivitet, utan gör dig också mer effektiv, eftersom den kan effektivisera dina anställdas ledighets- och närvaroansökningar samt deras personuppgifter. Med den inbyggda GPS och ansiktsigenkänning är det enkelt att se om anställda befinner sig på rätt plats för att arbeta. Appen har också möjlighet att skicka en realtidsavisering till den anställde, chefen och HR-avdelningen om deras begäran, samt status för deras begäran.
Användarrecensioner om INFOTECH Mobile
Har du provat INFOTECH Mobile? Var den första att lämna din åsikt!